Estetik Fleboloji Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Fleboloji, toplardamarları etkilemekte olan bozuklukların araştırılması ve tedavi edilmesidir. Damar sorunların dünya üzerinde oldukça sık rastlanılmakta olan sorunlardan bir tanesidir. Estetik fleboloji, toplardamar bozuklukları ve varislerin cerrahi kesi olmadan ve iz kalmadan tedavi edilmesi durumudur. Ciltte açılan büyük bir kesi ile birlikte işlem gerçekleştirilmekteydi. Doğal olarak bir kesi açıldığı için enfeksiyon riski bulunmaktaydı. Ameliyat sonrası süreçte ise ameliyat izi kalmaktaydı. Pek çok probleme neden olabilmekte olan bu ameliyat ise günümüzde genellikle uygulanmamaktadır. Çünkü bu tedavi yöntemine alternatif olarak pek çok farklı ameliyatsız tedavi yöntemi bulunmaktadır.

estetik-fleboloji-nedir

estetik-fleboloji-neden-yapilir

Ameliyatsız tedavi yöntemleri ile birlikte hastanın çok daha kısa bir süre içerisinde iyileşmesine neden olunabilmektedir. Hasta hayatına kısa bir süre içerisinde kaldığı yerden devam edebilmektedir. Cerrahi işlem yapılmadan gerçekleştirilmekte olan tedavi yöntemleri arasında damar içi lazer, radyo frekans tedavisi, tıbbi yapıştırıcı, skleroterapi, mikro cerrahi uygulanmaktadır. Bu teknikler cerrahi bir işlem geçekleştirilmediğinden ve daha hızlı bir iyileşme sağladığından dolayı daha sık tercih edilmektedir. Böylelikle hastanın daha konforlu bir işlem geçirmesine neden olunmakta ve böylelikle konforlu sonuçlar elde edilmektedir.

Estetik Fleboloji Nedir?

Estetik Fleboloji Nedir? Ameliyatsız varis tedavilerinin uygulanması ile birlikte ideal estetik sonuçlar elde edilmesini hedeflemektedir. Bunun için de hastanın tedavi öncesinde doğru ve ayrıntılı bir şekilde değerlendirilmesi gerekmektedir. Ayrıca hastanın doğru bir şekilde bilgilendirilmesi de gerekmektedir. İşlemin uygulandığı esnada ise teknik ayrıntılara özen gösterilmesi ile birlikte başarılı sonuçlar elde edilmesi sağlanmaktadır. Genellikle bir hastanın tedaviden beklentileri şu şekilde sıralanmaktadır:

• İşlemin yalnızca o bölgeyi uyuşturarak yani lokal anestezi ile yapılması
  • İşlemin ağrısız gerçekleştirilmesi
  • Kısa sürede uygulanması
  • Aynı gün taburcu olunması
  • Dikişsiz gerçekleştirilmesi ve iz kalmaması
  • İşlem sonrası konforlu olunması
  • Kısa süre içerisinde normal hayata devam edilebilmesi
  • Estetik sonuçların mükemmel olması

Hastaların beklentileri bazen çok yüksek olabilmektedir. Özellikle estetik açısında daha gerçekçi bir düşünceye sahip olunması gerekmektedir. Bundan dolayı da işlem öncesinde hastaya gerçekçi bir bilgilendirme yapılmaktadır. Hastaların her biri özel olarak tedaviye hazırlanmaktadır. Genellikle tedavi aşamalı bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Aşamalı olarak tedavi uygulanması hastanın estetik görünümünün daha iyi olmasına neden olmaktadır.

Estetik Fleboloji Neden Yapılır?

Estetik Fleboloji Neden Yapılır? Ameliyatsız varis tedavilerinin uygulanması ile birlikte ideal sonuca ulaşılmasını hedeflemektedir. Bundan dolayı da hastanın tedavi öncesinde doğru ve ayrıntılı bir şekilde değerlendirilmesi gerekmektedir. Aynı zamanda hastanın doğru bir şekilde bilgilendirilmesi de önemsenmektedir. Eğer işlem esnasında teknik ayrıntılara özen gösterilir ise daha başarılı ve estetik sonuçlar elde edilebilmektedir. Ameliyatsız bir şekilde gerçekleştirilmekte olan varis tedavisinin ameliyata oranla çok daha avantajlı olduğu gözlemlenmektedir. Ayrıca genellikle oldukça başarılı sonuçlar elde edilmesine olanak sağlanmaktadır.

Günümüzde pek çok kişiye uygulanmakta olan varis tedavisinde bu yöntemler tercih edilmekte ve daha olumlu sonuçlar elde edilmektedir. Daha estetik bir görünüm elde edildiğinden dolayı da bu yöntemlere başvurulmaktadır. İşlemlerin detaylı bir şekilde gerçekleştirilmesi ile birlikte tedavi süreci başlatılmaktadır.

estetik-fleboloji-fiyatlari

fleboloji-nedir

Estetik Fleboloji Fiyatları

Estetik fleboloji fiyatları hakkında detaylı bilgi elde etmek için ilk olarak kişinin detaylı bir şekilde muayene edilmesi gerekmektedir. Detaylı bir muayenenin sonucunda uygulanacak olan işlem ve bu işlemin detayları belirlenerek tedavi planlaması gerçekleştirilmekte ve ardından tedavi uygulanmaya başlanmaktadır. Her hastanın durumu birbirinden farklı olduğundan dolayı tedavi planları farklı olabilmekte ve işlem fiyatları değişim gösterebilmektedir.

Ven nedir?

Dolaşım sisteminin 2 tip kan damarı vardır bunlardan biri atardamarlar yani arterler diğeri ise venler yani toplardamarlardır.

Venöz Yetmezlik ameliyatı kaç saat sürer?

Venöz yetmezlik ameliyatı 45 dakika ile 1 saat arasında sürmektedir ve operasyon sonrası hasta aynı gün içinde ya da 1 gün sonra taburcu edilebilir.

Venöz hangi bölüm bakar?

Venöz ile ilgili rahatsızlıklar kalp ve damar cerrahisi alanında uzman olan hekimlerin alanıdır.

Varis nedir ameliyatı nasıl yapılır?

Varis ameliyatı varisin bulunduğu konuma göre yapılır. Ameliyat ayak bileğinden ya da kasıktan kesi açılarak uygulanmaktadır.

Radyofrekans ile varis tedavisi nedir?

Radyo frekansları kullanılarak uygulanan bu tedavi yöntemi varisler üzerinde oldukça etkilidir.